Menu

Esbart Egarenc

Esbart Egarenc del Social de Terrassa des de 1958

Facebook Twitter Googleplus Email YouTube Instagram

Primary Menu

Skip to content
  • Inici
  • L’Esbart al Dia
  • Qui som?
    • Història
    • Grups Espardenya
    • Juvenils
    • Cos de Dansa
    • Veterans
    • Majordomia i manxaires
  • Què fem?
    • Danses Tradicionals
    • Trama
  • Mèdia
    • Fotografies
    • Vídeos
    • Recull de Premsa
  • Contacta amb nosaltres
    • Proposa’ns una actuació
    • Vols ballar amb nosaltres?
Search

L’Esbart Egarenc del Social acull les seccions infantils i juvenils dels esbarts Grup Mediterrània, Sant Joan Despí i Olesà

Posted on11 de març de 201811 de març de 2018Authorrp

La trobada en motiu del 60è aniversari de l’entitat ha comptat amb la presència del Tinent d’Alcalde Amadeu Aguado

L’Esbart Egarenc del Social ha estat l’amfitrió aquest diumenge d’una Trobada d’Esbarts Infantils i Juvenils a la pista del Centre Cultural el Social. Els grups infantils i juvenil de l’entitat terrassenca juntament amb els de l’Esbart Olesà, l’Esbart Dansaire Sant Joan Despí i el Grup Mediterrània de Sant Cugat del Vallès. Aquesta trobada s’ha fet dins del marc del 60è aniversari de l’Esbart Egarenc del Social.

Cada esbart ha fet entre tres i quatre entrades on han ballat els diferents grups infantils i juvenils de cada entitat. Al finalitzar les ballades individuals de cada grup, l’Esbart Egarenc ha convidat a ballar una Estapera amb tots els nens i nenes participants. S’ha fet una fotografia de grup i s’ha obsequiat els esbarts participants i als dansaires. L’acte ha comptat amb la presència del Tinent d’Alcalde, Amadeu Aguado.

Pel que fa a repertori l’Esbart Egarenc ha obert la ballada amb Les Pedretes, de l’Espardenya Groga, després s’ha fet el ballet de Muntanya de Folgueroles de la Blava, la Jota del Sud de la Verda i el grup Juvenil ha tancat el programa amb l’Entrellissada. Pel que fa a l’Esbart Olesà han presentat l’Hereu Riera que ha ballat el Grup Juvenil i Júnior, El Patatuf, del grup Infantil, La Tirotitaina, del Juvenil i el Ball de Cintes de les Preses, del Júnior. El Grup Mediterrània per la seva part ha fet La Castanya amb el Grup de Petits, el Ball de Sant Ferriol, amb el Grup de Mitjans i la Masovera que han fet tots dos grups. L’Esbart Sant Joan Despí ha presentat La Mascarada amb el seu grup de Petits, el Ball de Rentadores amb el seu grup de Grans, el Ball de l’Ós amb el Grup Juvenil, que també ha ballat Joan Gari.

Compartir

Relacionat:

  • Els grups infantils i juvenil de l'Esbart Egarenc actuen a Sant Cugat
  • L'Esbart Egarenc celebra el Dia de la Mare al Social
  • L’Esbart Egarenc participa a l’homenatge a les mares del Social

CategoriesL'Esbart al DiaTags60è aniversari, el social, esbart dansaire sant joan despí, esbart olesà, espardenya blava, espardenya groga, espardenya verda, grup mediterrània, juvenil, trobada d'esbarts infantils i juvenils

Navegació d'entrades

← Previous Previous post: Fotos: Calçotada de l’Esbart Egarenc (II)
Next → Next post: Vídeos: Trobada d’Esbarts Infantils i Juvenils

De què parlem

60è aniversari aires del nord airós a valència festa ball de plaça balls del vallès canjáyar centre cultural el social cercavila cos de dansa dia de la mare el social esbart maragall es jaleo espardenya blava espardenya groga espardenya verda espunyolet estapera farandola festa major festa major 2017 festival fi de temporada fira modernista galop de panderetes gitanes de rubí grups espardenya grups infantils juvenil juvenils marina mediterrània mnactec nadal pastorets pedretes plaça vella sant miquel de toudell social solidaritat teatre principal terrassa trama veterans viladecavalls
Copyright © 2025 Esbart Egarenc. All Rights Reserved. | Catch Responsive by Catch Themes
Scroll Up
  • Inici
  • L’Esbart al Dia
  • Qui som?
    • Història
    • Grups Espardenya
    • Juvenils
    • Cos de Dansa
    • Veterans
    • Majordomia i manxaires
  • Què fem?
    • Danses Tradicionals
    • Trama
  • Mèdia
    • Fotografies
    • Vídeos
    • Recull de Premsa
  • Contacta amb nosaltres
    • Proposa’ns una actuació
    • Vols ballar amb nosaltres?